چو ایران نباشد تن من مباد


حوًای بی آدم

بگذار برود

چرخان تا زیر پای ظلم

سرم را می گویم

اما نمی رود،محکم و پابرجاست میان دستانم

حقم را می گویم.

زبانم لال

گمانم خدا را چیز خور کرده اند

نصیب درستکاران رنج است و ریا کاران گنج

احتمالن

ریگی به کفش خدایست که تبلیغش می کنند.



نظرات شما عزیزان:

هیس
ساعت17:57---27 آبان 1391

اصلا حسين جنس غمش فرق مي‌كند
اين راه عشق، پيچ و خمش فرق مي‌كند!

اينجا گدا هميشه طلبكار مي‌شود
اينجا كه آمدي كرمش فرق مي‌كند!

شاعر شدم براي سرودن برايشان
اين خانواده محتشمش فرق مي‌كند!

صد مرده زنده مي‌شود از ذكر يا حسين
عيساي خانواده دمش فرق مي‌كند!

از نوع ويژگي دعا زير قبه‌اش
معلوم مي‌شود حرمش فرق مي‌كند!

تنها نه اينكه جنس غمش، جنس ماتمش
حتي سياهي علمش فرق مي‌كند!

با پاي نيزه روي زمين راه مي‌رود
خورشيد كاروان قدمش فرق مي‌كند!

من از "حسينُ منّي" پيغمبر خدا
فهميده‌ام حسين همه‌اش فرق مي‌كند!

شاعر : علی زمانیان


سلام دوست جون !
ب روزم !


miomio
ساعت17:48---27 آبان 1391
بيا به وبم تا احوالت عوض شه . كلي ميخندي و بازم ميخندي.
منتظرت هستم
http://miomio.loxblog.com


بهار
ساعت23:20---26 آبان 1391

کی به جهنمت میرسم خدایا؟؟؟؟



دیگر شوق بهشت ندارم قیدش را زدم




مردن برایم کافیست




بهشت ارزانی همان مردانت که هر شب به شوق



حوریان به درگاهت سجده میکنند...


ابو الفضل
ساعت12:03---26 آبان 1391
پیر همه بود اگرچه او کودک بود/صبرش ز غریبی پدر اندک بود
می کرد به نی اشاره می گفت رباب/ای کاش سر نیزه کمی کوچک بود
(فرا رسیدن ایام ماه محرم را تسلیت می گوییم)
+++
با نام حسین به سینه ها گل بزنید/از اشک به بارگاه او پل بزنید
گویید که هر زمان گرفتار شدید/بر دامن ما دست توسل بزنید
التماس دعا، عزادار امام حسین
+++


fahimeh
ساعت16:01---25 آبان 1391
آستین خیالم

چه نخ نما شده است !

بسکه چشمانم را

از رؤیای تو پاک می کنم

هر روز ...!!


‏milad
ساعت1:26---25 آبان 1391
خیلی قشنگ بود مرسی بهم سرمیزنی.

ساناز
ساعت20:22---24 آبان 1391



خيلي دوستت دارم
اما نمي دونم "خيلي "رو چه جوري بنويسم
که خيلــــــــــــــــــــــي خونده بشه ؟!!!؟




فاطمه
ساعت18:12---22 آبان 1391
خدای من....

چه زیباست لابلای خنده هایت پرسه زدن

بی چتر

به شوق خیس شدن

مثل آن کودک ده ساله شعردبستان

زیرنگاهت دویدن

لم دادن روی گیسوی پریشان ابروآفتاب

بایک فنجان احساس

باطعم نارنج!!!


ROYA
ساعت14:33---22 آبان 1391
سلام مرسی که به وبلاگم سر زدی
پاسخ:سلام رویا جان مرسی از حضورت .ولی به خدا هر کاری کردم نشد بیام باز تو وبت باز نشد .اگه می تونی باز بهم سر بزن لطفا تا بتونم بیام و لینکت کنم.مرسی


sama
ساعت11:06---22 آبان 1391
slm khobi????????
man webeto link kardam
dost dashti linkam kon


ساعت0:15---22 آبان 1391
سلام...

خدارو قبول دارم با تمام صفاتش...اما هیچ وخ نتونستم قبول کنم عادله...

ینی من توی این دنیا هییییییییییییییییچ وخ اثری از عدالت ندیدم...

خدا هرچی هس...عادل نی...

پاش وایمیسم حتا اگه محکوم بشم به جهنمش...بازم میگم عادل نییییییییییییییست!

خعلی قشنگ بود پستت...
پاسخ:سلام بهار جان .ممنون که بهم سر زدید .اما خدا همیشه عادل بوده وهست ولی اینجا که خداروهم تو پستو های خرافات پنهان می کنند تا به خدایی خودشون لطمه وارد نشه خوب شناخت خدا کار سختی میشه برای ما که هنوز درک وشناخت خیلی از مسایل برامون سخته .جای خدا این روزها خیلی خالی .اما مطمن باش عدالت خدا به موقع به داد همه خواهد رسید.


هیس
ساعت21:38---21 آبان 1391
سلام بهراد عزیز !
اول : سپاس از ادبی ک در مورد بنده خرج کردین .
دوم : میشه بفرمایین کجای کامنت من .... شعر بود ؟
سوم : فکر میکنین کامنت شما چقدر مناسب تر و مفهوم تر و با ارزش تر از کامنت من نوشته شده ؟
چهارم : تصور میکنم قبلن من اومدم ب وب شما و در نهایت احترام از وب شما تعریف کردم . اما مطمئن نیستم کامنتم ب شما ارسال شده یا نه ؟
پنجم : مرسی از دوست خوبم فریاد ک در جهت حمایت از من پاسخ داد .
ششم بهراد جان این گل مال شما .
!
و در آخر پاینده ایران !


behrad
ساعت18:19---21 آبان 1391
سلام

خوبی؟؟؟؟

مرسی بابت مطلب قشنگت

آره ایران ماله ماست....

اما قبول دارم که خدا چیز خور شده..

خدا فقط مال آدمای پولداره...

این دوستت (هیس) خیلی کسشعر میگه
پاسخ:سلام دوست خوبم .ممنون ک بم سر زدید. باید به نظرات هم احترام بزاریم .اینجوری تفاوت ها نه تنها ادیتمون نمی کنه بلکه به پیشرفتمونم کمک می کنه .اگه خوب به نظر هیس دقت کرده باشید هم نظر ماست اما با بیان متفاوت .همه قبول داریم که خدارو یه جور دیگه به ما معرفی کردن خدایی پر از ضد ونقیض. در حالی که خدای واقعی ما بری از هر تبعیض و بی عدالتی. مرسی که بهم سر می دنید .ممنون.


ابو الفضل
ساعت17:22---21 آبان 1391
یاد ها فراموش نخواهد شد حتی به اجبار

و دوستی ها ماندنی اند حتی با سکوت


هیس
ساعت12:41---21 آبان 1391

"دنیا " را بغل گرفتیم ،
گفتند امن است، هیچ کاری با ماندارد
خوابمان برد ،
بیدارشدیم ، دیدیم
آ ب س ت ن تمام درد هایش شده ایم .............
"حسین پناهی "

سلام . طرحهای با معنی و عمیقی داشتی .
ب قول فرمایش امام حسین ؛ حق گرفتنیه ن دادنی . بنابراین ممکنه سرمون بره اما حقمون نخاهد رفت . چون میگیریمش .

خدا چیز خور نشده ؛ بلکه خدا رو سر و ته ب ما معرفی کردن ؛ تا در سایه ی عوام فریبی حقوقمون رو بلعتو کنن .

پاینده ایران !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:,ساعت 10:56 توسط فریاد| |


Power By: LoxBlog.Com